BCR parchează camionul educației financiare în Piața Universității din București
Școala de bani pe roți a fost concepută pentru a-i ajuta pe cei mici să se bucure de o experiență completă în timpul căreia vor înțelege mai ușor concepte și noțiuni financiare, prin joc, fără să fie nevoiți să asculte definiții sau formule. Ineditul camion ne permite să scoatem educația financiară din clasă, să o facem accesibilă copiilor din întreaga țară și să îi familiarizăm cu noțiuni de bază provocându-i la joacă“, a declarat Sergiu Manea, președintele executiv BCR.
Potrivit unui studiu ad-hoc realizat de BCR, cei mai mulți dintre părinții din București declară că nu le dau bani de buzunar copiilor. De regulă, cei care le dau fac asta săptămânal, oferindu-le celor mici în medie peste cinci lei pe zi. Conform declarațiilor copiilor, cei mai mulți primesc aceste sume începând de la vârsta de șase ani. Majoritatea părinților spun că le dau bani celor mici după ce aceștia împlinesc șapte ani, destul de târziu, mai ales în contextul în care 95% din educația financiară a românilor provine din familie. La nivel național, avem un grad mic de alfabetizare financiară, de 22%, iar planificarea unui buget este o necunoscută pentru trei români din patru.
Noul program de educație financiară interactivă dedicat copiilor cu vârste între șapte și 14 ani ilustrează încă o dată preocuparea constantă și investiția consecventă a BCR în ceea ce privește consolidarea cunoștințelor financiare ale romanilor.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,8 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 510 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajați deservesc 15,9 milioane de clienți în cadrul a 2.700 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 2016, Erste Group deținea active totale în valoare de 206,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,18 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,2%.
Comentarii
Articole din aceeași categorie
-
FLiP, Școala de Bani pe Roți, continuă atelierele online de educație financiară
BCR și Școala de Valori au reluat atelierele de educație financiară pentru copii, organizate în cadrul proiectului FLiP, Școala de Bani pe Roți.
-
Începe Campionatul de Bine 2017
Lansăm cea de-a V-a ediție a Campionatului de Bine cu un workshop dedicat organizațiilor care doresc să atragă donații pentru propuneri de proiecte s...
-
BCR a lansat concursul „Școala Banilor Bine-Crescuți”
BCR a lansat concursul de desene „Școala Banilor Bine-Crescuți” și invită școlile din România să se înscrie pentru a câștiga premiile pus...
-
You cannot build a house without a hammer
One thing that has been holding back the NGOs and citizens from solving problems all across Central and Eastern Europe is a lack of tools that make it...
-
Jan Kroupa: Fundraisingul nu este despre bani, ci despre implicarea oamenilor într-o cauză
Mobilizarea resurselor este un cuvânt mai pretențios pentru ”fundraising”, cu accent pe faptul că fundraisingul nu este despre bani, ci d...