Partener de implementare
Educație

Pe Bursa Binelui poti sa te imbogatesti

Distribuie pagina pe

Este greu sa faci bine. Nu pentru ca suntem mai rai in vremea din urma, dar pentru ca suntem pe fast forward. Circulam, traim, schimbam marfa, bani sau vorbe intr-atat de repede cum nu am facut-o vreodata.

 

Vrem sa trecem repede mai departe, iar binele atarna greu in bagaj.  Pe deasupra se mai si vede, jenant, ca un biletel lipit pe ascuns un coleg rautacios: “Naiv”. 

 

E greu sa facem bine, pentru ne-au lipsit atat de multe, atat de mult timp, incat ne-am obisnuit sa ne dorim doar lucruri marunte, care oricum nu vor fi vreodata ale noastre cu adevarat. Am uitat sa dam, am uitat ca, doar daruind putem pastra darul.

 

Cand daruim, incetam sa fim saraci! Pentru ca darul transforma totul in aur. Sufletul, priceperea, curajul unui popor se transforma in aur daca se ating de bine. 

 

Au mai ramas cativa oameni buni. Ii admiram. Stim ca ei sunt cei mai bogati dintre noi. E timpul sa avem cu totii curajul de a fi la fel de bogati. Facand, vorbind, impartind si sprijinind binele sa se intample.

 

Pe Bursa Binelui, binele e marfa de schimb.

Pe Bursa Binelui poti sa te imbogatesti!

 

Semnat: un broker de bine

Un broker de bine

Articole asociate

    Bursa Binelui

    Laura Ionescu: Prima regulă a comunicării unui ONG în online ar fi ca ea să existe

    Laura Ionescu este co-owner Dume de Mestecat, adică jocuri de cuvinte printate pe tricouri, stickere sau coastere. De anul trecut a schimbat job-ul de copywriter pentru cel de freelancer, iar din 2015...
    Chris Worman

    You cannot build a house without a hammer

    Think about your town.  Walking or driving through it.  Think critically.  You love your town, right? But perhaps there are things that could be better?  Would you be proud to leav...
    Bursa Binelui

    Workshop # Strategie si pozitionare de brand

    Costin Radu, Managing Partner, The Geeks Avand studii in comunicare (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA) si marketing digital (The Institute of Direct Marketing, Londra), Costin Radu...