Partener de implementare
Educație

Proiectele castigatoare la COM'ON Cluj-Napoca

Distribuie pagina pe

După derularea procesului de votare coordonatorii proiectului au publicat lista finală a inițiativelor câștigătoare pe platforma www.comoncluj.ro, iar între 12 septembrie–30 noiembrie 2016 ideile câștigătoare vor fi realizate de către echipele de inițiativă.
 
În total sunt 60 idei câștigătoare, plus 5 inițiative ale grupurilor de tineri cu oportunități reduse. Totodată, cei care nu au reușit să prindă finanțare de la Primărie, sunt încurajați să obțină fondurile pe alte căi: pentru alte 10 inițiative BCR asigură un fond de match-making prin rețeaua Bursei Binelui.
 
Scopul acestui proiect este derularea unui proces participativ bazat pe implicarea tinerilor. Pe baza rezultatelor obținute, Municipiul Cluj-Napoca va finanța implementarea unor inițiative ale unor grupuri informale de tineri din localitate care au legătură cu obiectivul municipiului de a dobândi titlul de Capitala Europeană a Culturii 2021.
 
Com’ON Cluj-Napoca ’16 este realizat pe baza unui parteneriat format între Fundația Comunitară Cluj și Grupul PONT. Partenerii demersului sunt, de asemenea, Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca, Asociația Cluj-Napoca 2021 Capitala Europeană a Culturii și Federația SHARE Cluj-Napoca. Aceste parteneriate servesc conectarea acestei inițiative cu demersurile de anvergură în derulare la nivelul Municipiului Cluj-Napoca.
 
Ediția 2016 a Com’ON Cluj-Napoca este finanțată de Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca. Proiectul este derulat de asemenea cu parteneriatul Fundației ERSTE și a BCR și Asociația pentru Relații Comunitare, entități ce asigură o contribuție semnificativă la implementarea financiară și facilitarea pre-finanțării grupurilor sprijinite prin acest demers.

Bursa Binelui

Articole asociate

    Bursa Binelui

    Bursa Binelui încheie anul cu peste 100.000 euro strânși pe platformă în 2021

    BursaBinelui.ro, platforma de donații fără comision inițiată de BCR în parteneriat cu Euplătesc.ro, a strâns de la începutul anului și până în prezent, peste 100.000 euro...
    Bursa Binelui

    Workshop # Fundraising

    Nicoleta lucreaza de peste 8 ani in domeniul comunicarii, timp in care a experientat si adrenalina din agentie si strategia aplicata de partea clientului. A absolvit Masteratul de Comunicare si Relati...
    Bursa Binelui

    Laura Ionescu: Prima regulă a comunicării unui ONG în online ar fi ca ea să existe

    Laura Ionescu este co-owner Dume de Mestecat, adică jocuri de cuvinte printate pe tricouri, stickere sau coastere. De anul trecut a schimbat job-ul de copywriter pentru cel de freelancer, iar din 2015...