Partener de implementare
Educație

Proiectele castigatoare la COM'ON Cluj-Napoca

Distribuie pagina pe

După derularea procesului de votare coordonatorii proiectului au publicat lista finală a inițiativelor câștigătoare pe platforma www.comoncluj.ro, iar între 12 septembrie–30 noiembrie 2016 ideile câștigătoare vor fi realizate de către echipele de inițiativă.
 
În total sunt 60 idei câștigătoare, plus 5 inițiative ale grupurilor de tineri cu oportunități reduse. Totodată, cei care nu au reușit să prindă finanțare de la Primărie, sunt încurajați să obțină fondurile pe alte căi: pentru alte 10 inițiative BCR asigură un fond de match-making prin rețeaua Bursei Binelui.
 
Scopul acestui proiect este derularea unui proces participativ bazat pe implicarea tinerilor. Pe baza rezultatelor obținute, Municipiul Cluj-Napoca va finanța implementarea unor inițiative ale unor grupuri informale de tineri din localitate care au legătură cu obiectivul municipiului de a dobândi titlul de Capitala Europeană a Culturii 2021.
 
Com’ON Cluj-Napoca ’16 este realizat pe baza unui parteneriat format între Fundația Comunitară Cluj și Grupul PONT. Partenerii demersului sunt, de asemenea, Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca, Asociația Cluj-Napoca 2021 Capitala Europeană a Culturii și Federația SHARE Cluj-Napoca. Aceste parteneriate servesc conectarea acestei inițiative cu demersurile de anvergură în derulare la nivelul Municipiului Cluj-Napoca.
 
Ediția 2016 a Com’ON Cluj-Napoca este finanțată de Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca. Proiectul este derulat de asemenea cu parteneriatul Fundației ERSTE și a BCR și Asociația pentru Relații Comunitare, entități ce asigură o contribuție semnificativă la implementarea financiară și facilitarea pre-finanțării grupurilor sprijinite prin acest demers.

Bursa Binelui

Articole asociate

    Bursa Binelui

    Bursa Binelui lansează seria de workshopuri HOW TO

    Bursa Binelui organizează în perioada aprilie – iunie 2019, sub umbrela „HOW TO”, o serie de trei workshop-uri dedicate reprezentanților organizaţiilor non-guvernamentale &icir...
    Bursa Binelui

    Campania online #EAsuntEU susține femeile care dau încredere românilor

    În luna martie, Banca Comercială Română oferă recunoștință femeilor puternice din România și ajută la descoperirea acelora care le dau încredere românilor. Pentru fiecare...
    Bursa Binelui

    HOW TO... in social media cu Bursa Binelui

    Cel de-al doilea workshop din seria HOW TO... cu Bursa Binelui îşi propune să traseze bazele promovării în mediul online pe canalele social media utilizate de ONG-uri. Workshop-ul ”S...