KIT de comunicare pentru ONG-uri (I)
Unul din principiile de bază de la care plecăm în acest demers este acela că misiunea asumată de voi, la nivel de ONG sau proiect, merită să ajungă la cât mai mulți oameni.
Orice demers de comunicare, indiferent de platformă, trebuie să aibă în vedere opțiunile celui cu care comunici:
• Poate face donații necomisionate pentru proiectele organizației;
• Poate fi ambasador al cauzei prin diseminarea informației pe rețelele sociale;
• Se poate înscrie ca voluntar și poate ajuta la construirea binelui în România.
• Comunică de pe site-ul propriu – cu trimitere pe pagina proiectului din Bursa Binelui. Astfel, reușești să atragi tot mai multe persoane pe platformă, iar butoanele de susținere sau donație sunt plasate foarte vizibil, astfel încât să nu fie dificil de urmat.
• Orice articol de pe site trebuie să conțină și informația actualizată a stadiului în care te afli în cadrul Campionatului de Bine, cu trimitere directă (link) către pagina proiectului.
• Pune banner-ul Bursa Binelui din kit-ul „Cum poți să ajuți” pe site-ul tău.
• Folosește widget-urile de Social Media pentru ca cititorii tai să poată distribui orice material realizat pe site-ul tău pe conturile lor.
# Publică informații despre Campionatul de bine și proiectul pe care l-ai înscris;
# Trimite invitații prietenilor din Contul tău de pe Bursa Binelui;
# Amintește-le prietenilor să-și creeze cont pe Bursa Binelui și să adauge proiectul la favorite;
# Amintește constant că fiecare acțiune înregistrată în conturi aduce cu sine recunoașterea rolului de Ambasador al Binelui;
# Puneți banner-ul Bursa Binelui din kit-ul „Cum poți să ajuți” pe site-ul organizației și al partenerilor cu care ați mai colaborat;
# Folosește sistemul de NOUTĂȚI de pe Bursa Binelui. Acesta vă permite să transmiteți mesaje directe utilizatorilor platformei, voluntarilor și susținătorilor. Pentru a publica în sistemul de Noutăți accesați modulul de Administrare – ONG-uri, după logarea în cont. ATENȚIE! Acest modul funcționează ca un newsletter. Puteți astfel să țineți legătura cu toți simpatizanții și susținătorii voștri, iar un moment cheie devine un prilej bun de reluare a legăturii cu aceștia.
# Mulțumiți-le donatorilor pentru implicarea în proiectul vostru.
Comentarii
Articole din aceeași categorie
-
Top 3 direcții de urmat când îți propui să atragi donații pentru cauza ta // Cristian Florea
Am rugat câțiva specialiști în comunicare să ne spună care sunt principalele sfaturi sau îndrumări pe care le-ar împărtăși cu oamenii din organizații...
-
Workshop # Fundraising
Nicoleta lucreaza de peste 8 ani in domeniul comunicarii, timp in care a experientat si adrenalina din agentie si strategia aplicata de partea clientu...
-
HOW TO... Organize financially your NGO
În luna decembrie, Bursa Binelui organizează un nou workshop din seria HOW TO dedicat organizațiilor înscrise pe platforma de donații fără comisio...
-
Top 3 direcții de urmat când îți propui să atragi donații pentru cauza ta // Andreea Burlacu
Am rugat câțiva specialiști în comunicare să ne spună care sunt principalele sfaturi sau îndrumări pe care le-ar împărtăși cu oamenii din organizați...
-
Campionatul de Bine - cea mai simplă soluție de finanțare a proiectelor sociale
Înscrierile în cea de-a IV-a ediție a competiției se pot face online, pe www.bursabinelui.ro , până în data de 5 decembrie, inclusiv. Premiile const...